Bio je dnes kdeco. Proto je třeba umět rozlišit, kdy svým nákupem opravdu k něčemu přispíváme a kdy si odnášíme pouze falešnou iluzi. Chceme nakupovat pro dobrý pocit, nebo pro budoucnost?
Každý ví, že biopotraviny jsou pro nás dobré. V kampani pro Státní zemědělský intervenční fond však učíme české spotřebitele, že neprospívají jen těm, kdo je jedí. Snažíme se, aby viděli dál – do polí a pastvin, odkud jejich chleba či sýr vzešel. Koupí opravdových bioproduktů totiž podporují ekologické zemědělství, a zasazují se tak nejen o čistou karmu, ale i o čistou přírodu.
Kreativní řešení, které jsme pro kampaň navrhli, také sami realizujeme. Při focení nám na rozdíl od spousty jiných kampaní nepózovali pouze lidé, ale i pečlivě vybrané biopotraviny. Vše probíhalo za přísného expertního dohledu, takže se můžete spolehnout, že na vás z tiskovin a bannerů hledí skutečné bio jablko nebo skutečný, neskutečně křupaný bio chleba. I když pravda, lehce oživený prací našich grafiků.