Čtyřnozí influenceři ovládli Instagram

bio-influenceri

Influencer marketing dnes využívá kdejaká značka, ale udělat influencery z krávy a prasete, to tady ještě nebylo! Stejně jako v hlavní kampani pro SZIF jsme totiž chtěli, aby o výhodách biopotravin promluvili ti opravdu nejpovolanější. A vyplatilo se to. Tato aktivační kampaň se dostala na shortlist PR cen LEMUR v kategorii Státní správa, politika, neziskový sektor. 

 

 Hvězdami instagramového profilu @myjsmebio se na dva měsíce stali bio kráva Stračena a bio prase Přéťa. Nejenže psali příspěvky a články na blog, ale hlavně názorně předvedli, co je to welfare v bio chovech. Náš tým jim totiž nasadil sporttrackery. A víte, co toho kráva ve volném výběhu nachodí?

 

Zatímco agentura PEPR Consulting se postarala o PR, my jsme jezdili na farmy, fotili, točili a psali, div se nám neprášilo od kopyt. Udržet tuto aktivitu zajímavou dva měsíce, to chtělo plán. A taky příběh. A tak spolu začali Stračena a Přéťa soutěžit v počtech kroků, chlubili se svými promo videi ve stylu MMA zápasníků a vyhlašovali soutěže.

 

Uživatelé hlasovali ve Stories pro vítěze krokovací výzvy, tipovali počet kroků a psali nám, kam chodí nejčastěji na procházky. Se sporttrackery nebo bez nich. Biopotraviny se nám tak podařilo propojit s širším tématem zdravého životního stylu.

 

Čtyřnozí influenceři zveřejnili celkem 4 blogové články a 18 příspěvků. Ty si zobrazilo téměř půl milionu uživatelů. Do soutěže o ceny se jich zapojilo asi 60 a 10 z nich vyhrálo krásnou tašku s bio potiskem.

 

 

ig-prispevek-5-1200.jpg
ig-prispevek-7-kroky-1200.jpg
ig-prispevek-x-tele-vyhlasuje-viteze-1200.jpg
taska-lod-b.jpg