Září je měsíc biopotravin, a tak jsme natočili dva edukativní dvouminutové minipořady, které nyní běží na obrazovkách České televize. Doplňují tak naši dlouhodobou kampaň pro Státní zemědělský intervenční fond.
Nechtěli jsme recyklovat klasická fakta o benefitech ekologického zemědělství ve sterilním studiu, a tak jsme s kamerou vyjeli za biofarmáři, bioproducenty a bioprodejci. Výsledné minipořady ale vyniknou i zpracováním v youtuberském stylu. To znamená rychlé střihy, selfie záběry a edukaci stručně, jasně, atraktivně.
V prvním minipořadu jsme se věnovali chovu zvířat a pěstování plodin. V druhém jsme se zaměřili na zpracování a distribuci. V obou případech jsme však stále sledovali hlavní cíl dlouhodobé kampaně, a sice zvednout povědomí o dvou certifikovaných označeních „biozebra“ a „biolist“, které jako jediné zaručují skutečnou biokvalitu.
Oběma minipořady provází herečka a populární influencerka Michaela Tomešová. Youtuberská stylizace je díky tomu opravdu autentická a rozhovory o enviromentálních benefitech mají ten správný šmrnc. A co dál? Třeba influencerská výzva na instagramu @myjsmebio. I té se bude Míša účastnit.