Brno nemá nejstarší památky ani nejmodernější mrakodrapy. Ale kvůli tomu sem stejně nikdo nejezdí. Jde o atmosféru a o to, že #brnotruestory je pro každého jiný příběh. Můžete tu být sví – dělat bláznivé vědecké pokusy, otevřít si bar v newyorském stylu a péct dorty s cvrčky. Nebo cokoliv jiného.
Brno už ze své podstaty nerozkazuje, a proto ani letos nebude volat do davu: „Přijeďte!“ Lidé, pro které je Brno jako stvořené, si navíc ani rozkazovat nenechají. Jsou aktivní, láká je autenticita a nekonformní způsob života. Co na tom, že na to možná nevypadají? Spíš než jednoznačné pozvání je proto naláká otázka: „A co probudí Brno v tobě?“ Přesně tak zní hlavní claim letošní kampaně.
Doba se změnila, a tak v naší strategii reagujeme na nové trendy v cestovním ruchu nastolené pandemickou situací. Už loni jsme spolupracovali s řadou influencerů, letos plánujeme zahrnout do komunikace místní ambasadory. Ještě víc přiblížíme potenciálním návštěvníkům to nejlepší z Brna, a navíc podpoříme jedinečné podnikatelské počiny. Vlastně se budeme snažit o co největší online ochutnávku Brna ještě před návštěvou, aby bylo jasné, že se není čeho bát, nýbrž na co se těšit. Počítáme i s variantou, že turisté nebudou moc přijet vůbec. Komunikaci bychom rozhodně nepověsili na hřebíček, právě naopak. Od čeho jsou sociální sítě a live streamy?
Turistická sezóna může začít, Brno je připravené. A stejně tak i Jižní Morava, kam se koncept kampaně opět propíše.