Se společností GRiT jsme praskli digitální brblinu

grit-digitalni-brblina

Transformace, explikace, integrace… z takových výrazů by jednoho rozbolela hlava. Firmy ale potřebují digitalizovat, a tak se hodí parťák, který to umí i bez odborného brblání.

 

Společnost GRiT se na digitalizaci a automatizaci firemních procesů přímo zaměřuje a má už pěknou řádku zkušeností. Na složité vyjadřování ji ale neužije. Naopak, díky naší komunikační strategii právě zahájila hnutí za digitalizaci bez zbytečných buzzwordů.

 

Claimem „Praskněte digitální brblinu“ vyzývá firmy, aby zjistily, jak to s tou digitalizací doopravdy je. Jak jim může pomoct, jak s ní začít nebo na co si dát pozor. Pomáhá jí v tom správně zvolená tonalita i hravý design s bublinami ve firemních barvách.

 

Více lidskosti do technického tématu pak vnáší i příklady z praxe. Jedno video s ředitelem známé společnosti, která už si digitalizací prošla, totiž řekne víc než jakákoliv teorie. Kdo ví, třeba se GRiT brzy stane garantem v celém oboru.