Hledáme PPC specialistu/specialistku

Hledáme PPC specialistu/specialistku

Do našeho brněnského týmu hledáme PPC specialistu/specialistku! Někoho, kdo nemá jen úzký záběr, ale sbírá zkušenosti z více reklamních systémů.

Pro naše zákazníky řešíme primárně brandové nebo leadgen kampaně. Větší důraz tak klademe na to, jak všechno dobře skloubit s kreativou než jak vyladit feedy.

Právě o kvalitní kreativu a silné mediální zázemí se budeš moci opřít. Pokud komunikace s klienty nepatří mezi tvé nejoblíbenější činnosti, nevadí, o tu se postará accountský tým. Ty se tak můžeš plně soustředit na svou práci.

Primárně budeš spravovat účty v Google Ads, Meta Ads, sekundárně v LinkedIn Ads, Tiktok Ads a v Skliku. Nemusíš na začátku umět všechno, bez předešlých zkušeností s nastavováním reklamy to ale nepůjde. 

Celkem pravidelně získáváme ocenění na IMC Czech Awards nebo WebTop100 a své práci rozumíme. Věříme, že digitálnímu týmu pomůžeš, abychom byli stále na špičce.

Co od tebe čekáme:

  • máš zkušenosti s PPC reklamou a digitálem obecně (ideálně alespoň s Google Ads a Meta Ads), velkou výhodou je zkušenost s RTB
  • nestačí ti kampaně jen naklikat, dál nad nimi aktivně přemýšlíš a nebojíš se experimentovat
  • samostatnost a schopnost organizace práce a určení priorit je ti vlastní – na tvé slovo je spoleh, nechceme tě totiž mikromanagovat
  • nesesypeš se pod tlakem a umíš si poradit (nárazové situace, kratší deadlines, nalezení rychlého řešení při neplnění KPIs)
  • pro lepší komunikaci s ostatními nám přijde důležité, abys byl(a) většinu týdne u nás v kancelářích v Brně. Pokud jsi hodně seniorní, můžeme se pobavit také o čistém remote, ale kanceláře preferujeme

 

Co ti nabízíme:

  • měsíčně 40.000–70.000 Kč (primárně dle zkušeností s kampaněmi)
  • silné zázemí – nákup médií (napřímo i RTB), strategie, kreativa, obsah, grafika i accounting
  • možnost vyzkoušet si netradiční kanály a formáty
  • další rozvoj – ať už přes interní vzdělávání, konference a školení, či případný mentoring

 

Pokud nechceš dělat čistě performance klikačky a uvědomuješ si, jak je 60/40 důležité, pošli nám své CV na silhan@mediaage.cz a rádi se s tebou sejdeme!