Vyhráli jsme tendr na strategickou a kreativní agenturu značky Wienerberger! Mluvíme tu o lídru mezi výrobci keramických stavebních materiálů, jako jsou cihly, tašky nebo dlažby. Nejspíš budete znát jeho produktové značky jako Tondach, Porotherm, Terca a Penter. Na nás teď bude sjednotit a posílit jejich komunikaci i komunikaci Wienerbergeru samotného.
Zatímco Wienerberger nabízí komplexní řešení pro bydlení, my jsme tu kvůli kompletnímu marketingovému servisu. Ve strategii se zaměříme na to, abychom našli příběh značky a provázali ho jak napříč dílčími značkami, tak i různými mediatypy. V kreativě pak ukážeme, že i ve stavebnictví se dá dělat atraktivní marketing. A až se příště řekne Wienerberger, všichni budou vědět.
Čeká nás komunikace s koncovými zákazníky, zaměstnanci, ale i odborníky, jako jsou projektanti, architekti nebo stavební firmy. Náš tým se zkrátka postavil nové výzvě. Těšíme se na ni!