Magická 2020 přinesla svěží vítr – dvojitou porci obsahu – Radu a Karu

Magická 2020 přinesla svěží vítr – dvoji

Radka a Karolina, dvě copywriterky, které se skvěle doplňují. Jak? Kreativně! A tak si daly obsahovou výzvu a napsaly o sobě navzájem. Mrkněte, jak se jim to povedlo.

 

Bohemistka, knihomolka, milá duše – Radka Zavadilová

 

Než Radka zasedla za stůl do Media Age, vystudovala Českou filologii se zaměřením na editorství.  Její srdce jednoznačně bije pro psaní. Ať už to bylo v novinách, ve zpravodajství v České televizi nebo na pozici copywriterky pro cestovní portál Travelking, Alzu nebo marketingovou agenturu Better, odkud k nám přišla. Psala vždy hlavně delší texty a články. Prý je ale práce v Media Age jiná. Voní jedinečnou výzvou a možností rozšířit si obzory při práci na komplexních strategiích, psaní příspěvků na sociální sítě a vymýšlení úderných sloganů. TEČKA! Písmenkům dává odpočinout při cvičení jógy a ve volných chvílích čte nebo píše do šuplíku. Snad ho někdy otevře…  Bez zeleného čaje v ruce ji psát neuvidíte. Ale myslím, že bude den, kdy ji bez něj nachytám!

 

Kafe, květiny, kreativa – Karolina Krulová

 

Karolina má za sebou zkušenosti s psaním spojené s organizováním eventů. Největší životní zkušenosti jí přinesla pracovní stáž ve Vídni, kde se věnovala překladům, PR textům a organizování akcí v rámci Českého centra a Velvyslanectví ČR. Další zkušenosti nabrala už na půdě Brna, a to přímo na radnici městské části Brno-střed, kde působila na Oddělení vnějších vztahů a psaní se jí tu dostalo pod kůži. Před vstupem do Media Age si vyzkoušela i prostředí reklamní agentury a teď se těší na nové výzvy, jako je vytváření sloganů a kreativní práci na municipálních projektech, které zná zatím hlavně z druhé strany. Jenom žádný stereotyp, ten totiž nemá ráda! Známe ji už teď jako otevřeného, akčního a týmového člověka se smyslem pro organizaci, takže s ní v kanclu rozhodně není nuda. K práci potřebuje kafe a květiny a zakládá si na komunikaci a kreativě. Bez svých „káček“ prostě nežije!