Ušili jsme si novou identitu

Kampaň: Media Age

Klient: Media Age s.r.o.

STRATEGIE GRAFICKÝ DESIGN SOCIÁLNÍ MÉDIA DIGITAL WEB DESIGN OBSAHOVÝ MARKETING PR

Změna je život. Když Media Age v roce 2005 začínala, našim otcům zakladatelům proudila v žilách krev zkušených mediálních plánovačů a evenťáků. Postupně se přidávali profíci z dalších oborů, až jsme vyzráli ve full-servisovou strategickou a kreativní agenturu s širokým portfoliem služeb a jasným pohledem na komunikaci.

Jak jsme rostli, starý brand nám začínal být trochu těsný. Přišel čas něco s tím udělat. Výsledkem je nová identita (samozřejmě, že včetně webu, sociálních sítí a spousty dalších detailů), která lépe vystihuje, jaká je Media Age dnes. Sebevědomá, odvážná a připravená pomáhat svým klientům komunikovat jako leadeři. Pojďte se s námi na naši novou značku podívat. Doufáme, že vás bude bavit stejně, jako nás bavilo ji tvořit!

Jak shrnout práci agentury v jednom symbolu?

O agenturním chlebu se říká, že je tvrdý. Nám spíš přijde, že je každý den jiný. Naše práce, stejně jako služby, které nabízíme, je nekonečně rozmanitá. Stále objevujeme nové vrstvy. Jdeme k jádru věci a hledáme řešení i formu jako odpověď na klientovo zadání a potřeby. Z bezpočtu nápadů vytváříme finální návrh komunikace, která má jiskru fantazie, ale i řád, smysl a účelnost.

explikace

Barva: rozmanitost, to je, oč tu běží

Je nám sympatický kontrast černé a bílé. Energie a napětí, které z nich cítíme. Zároveň jsme chtěli do nové identity dostat pestrost a rozmanitost, která k Media Age i k našim klientům nepopiratelně patří. S barvami si proto v nové značce kreativně hrajeme a neomezujeme se jen na jeden korporátní odstín.

poodle

Jsme trochu trhlí. A jsme na to hrdí

Smysl pro humor. Akce. Zábava. To jsou komponenty, bez kterých by pro nás práce byla jen šedivou rutinou. A nová značka Media Age musela být jako my. Tak trochu ulítlá.

V jádru vždy to podstatné

Nové logo i identita souzní s naší filozofií a přístupem k práci. V jádru musí stát vždy to podstatné, motivace a smysl komunikovaného tématu. Může se nám zdát amorfní, těžko uchopitelný. Může se nám měnit pod rukama. Ale musí být přítomný. A my jej podpoříme dokonalou formou. Proto i my v jádru našeho loga ukazujeme to, co je skutečně důležité.

ma-logo-symbol

Mohlo by se vám také líbit

Biopotravina
Státní zemědělský intervenční fond

Proč BIO?
Pro budoucnost