Neobyčejných 20 let

Kampaň: Neobyčejných 20 let Jihomoravského kraje

Klient: Jihomoravský kraj

STRATEGIE GRAFICKÝ DESIGN SOCIÁLNÍ MÉDIA DIGITAL WEB DESIGN OBSAHOVÝ MARKETING PR EVENTY A AKTIVACE

Jihomoravský kraj slaví 20 let a za tu dobu se toho povedlo opravdu hodně. Většina lidí však absolutně netušila, za co tento samosprávný celek vlastně odpovídá. Jak je to možné? Všechno zkrátka funguje tak dobře, že se o to lidé nemusí zajímat. K výročí kraje jsme proto připravili kampaň s názvem Neobyčejných 20 let Jihomoravského kraje, jejímž cílem bylo poděkovat. Všem zdravotníkům, silničářům, učitelům, vědcům a mnohým dalším, o kterých se v novinách moc nepíše, za to, že dělají svou práci dobře.

 

 

 

 

 

#TAradost poděkovat

Celou kampaň prostupoval slogan „I obyčejné díky neobyčejně potěší“. A poděkovat mohli opravdu všichni. Místo k poděkování bylo jak online na webu Neobyčejných 20 let, tak fyzicky na jednotlivých akcích. Nejednalo se ale o žádnou listinu nebo tabuli, nýbrž putovní písmeno M jako vystřižené z loga Jihomoravského kraje. Lidé děkovali svým lékařům, trenérům, kolegům a mnoha dalším. A aby se připojili i další, zvali jsme je na sociálních sítích, v brožurách i v tramvajích, například tímto videem:

Neobyčejné příběhy

Kraj není jen abstraktní instituce, ale jsou to především lidé, kteří v něm žijí, pracují a starají se o něj. A aby dostal jasnou tvář, vybrali jsme ambasadory z šesti klíčových oblastí spravovaných krajem a vylíčili jejich příběhy na speciálním webu pro Neobyčejných 20 let. Ke každé oblasti jsme přidali také několik zajímavostí a čísel, které se návštěvníkům hodily, pokud chtěli vyhrát v kvízu o ceny. Poutavým způsobem jsme tak lidem například přiblížili, kolik nemocnic, muzeí a sportovních klubů Jihomoravský kraj spravuje nebo co se děje v digitální dílně.

 

jmk-1
jmk-2
jmk-3

 

jmk-4
jmk-5
jmk-6

 

Oslava pro všechny z kraje

Jihomoravský kraj zahrnuje 7 okresů, ve kterých žije téměř 1,2 milionu lidí. A aby si výročí kraje mohli užít všichni, znamenalo to, že jedna oslava stačit nebude. Pro každou klíčovou oblast byla v plánu aspoň jedna akce pro veřejnost, jako například Salón vín nebo Dny elektronové mikroskopie. Zde se měli návštěvníci setkávat s ambasadory i zástupci kraje a soutěžit o tematické zážitky. Završením všeho pak měly být Dny kraje, ale přišel nouzový stav a kampaň bylo třeba pozměnit.

Neobyčejná doba pro hrdiny

Oslavy, které se měly završit na konci léta, trvaly až do října. Akce pro veřejnost byly sice zrušené, ale o tematické zážitky lidé nepřišli. O prohlídku Archeoparku Pavlov, jízdu historickým vlakem a další výhry mohli dál soutěžit v kvízech, pro které na webu nově vznikla samostatná podstránka. A co naši ambasadoři? Ti nasadili roušky a všem ukázali, jak pomáhají. Nejen jim, ale všem, kdo vyráběli dezinfekci, šili roušky nebo pomáhali svým známým zvládnout karanténu, dál patřilo neobyčejné díky.

 

"

Mohlo by se vám také líbit