Kampaň: Olympia Brno
Klient: ECE Projektmanagement Praha
Silná značka je klíč k úspěchu. V obchodním centru Olympia Brno to velmi dobře chápou. My jim dali nástroj, jak takový brand budovat. Přišli jsme s ikonickým růžovým "Óčkem", které z Olympie udělalo královnu brand recognition. Výrazný symbol v průzkumech rozeznalo přes 96 procent dotázaných. A když už jsme "Óčko" měli, rozhodli jsme se ho pořádně kreativně rozehrát. Ať už jsme jej odívali do jarního či zimního hávu nebo třeba oplétali spidermanovou pavučinou, vždy jsme přitom měli na paměti, že Olympia Brno je hlavně o módě a zábavě.
Pro Olympii jsme pracovali 7 let a součástí naší spolupráce bylo kromě nastavení brandingu a strategie i celkové vizuální, obsahové i produkční pojetí kampaní, tvorba rádiových spotů, organizace eventů a řada dalších prvků marketingového full-servisu.
Nutné zlo, symboly konzumní společnosti, které vysávají život z center měst, nebo cool místa, kde je dobré "nechat se vidět"? Co pro nás dnes znamená obchodní centrum? Olympii Brno jsme viděli jako kouzelníka, který dokáže své publikum ohromit a pobavit při každé návštěvě. Plní sny. Nikdy nenudí a vždy překvapuje. Takový byl v našem podání i vizuální styl obchodního centra. Stylový, ale zároveň hravý. Proměnlivý a přitom za všech okolností dobře rozpoznatelný. S óčkem jsme zkrátka čarovali.
Olympia Brno se má čím chlubit! Ať už je to 4 000 parkovacích míst zdarma, 200 obchodů, desítky unikátních značek, restaurací a kaváren ve food courtu, jedinečný Olympia Park a služby, které jiné obchoďáky neposkytují. Navrhli jsme, jak efektivně prezentovat benefity obchodního centra a navést k němu lidi ve změti brněnských uzavírek. Lepší místo zkrátka nenajdete!
Kouzelník mezi obchodními centry musí mít vždycky nějaký ten trik v rukávu. Přišli jsme s hromadou nápadů, jak překvapit návštěvníky netradičními ambientními médii.