Přijmi výzvu.
Studuj na MUNI!

Kampaň: Komunikační kampaň 2019/2020 – uchazeči o studium

Klient: Masarykova univerzita

STRATEGIE GRAFICKÝ DESIGN SOCIÁLNÍ MÉDIA DIGITAL OBSAHOVÝ MARKETING PR EVENTY A AKTIVACE

Divoké party, smažák v menze, ale i kung-fu. Univerzitní marketing v Česku je dost specifická disciplína. Zdá se, že recept na úspěch je jasný – vtípky a srandičky táhnou. Když jsme dostali za úkol vymyslet náborovou kampaň Masarykovy univerzity (MUNI), rozhodli jsme se na to jít jinak. Co kdyby někdo konečně dal na samotné studenty? Legrácky stranou, tady jde o jejich budoucnost.

Podle výzkumů studenti oceňují hlavně kvalitní a prestižní vzdělání. Na něj se proto zaměřila nová kampaň druhé největší univerzity v zemi. A aby bylo jasné, že to bude boj, zrodila se výzva #MUNICHALLENGE. Trefili jsme se? Počet přihlášek na MUNI začal po dlouhé době stoupat a to mluví za vše. Oproti předchozímu roku se zvedl o 4 %.

Snadný to nebude…

Chtěli jsme, ať studenti vědí, do čeho jdou. Takže jsme natočili video, které jim to říká jasně. Na MUNI nedostanou nic zadarmo. Za každým úspěchem bude pot a dřina. Zní to hrozně? Ne těm, kdo věří, že všechno, co v životě za něco stojí, začíná výzvou. A právě pro ně je #MUNICHALLENGE.

svoboda

 

 

…ale stojí to za to

Proč se dřít na MUNI a nejít radši cestou menšího odporu? Kromě toho, že studium nebude žádná brnkačka, jsme se rozhodli ukázat, co studenti výměnou za svou píli dostanou. A že toho není málo. Budou se učit od těch nejlepších a dostanou se co nejvíc do praxe. Třeba i ve virtuální realitě. Navíc je čeká úplně nový studentský život, brněnské bary, noví přátelé a na konci toho všeho snad i vysněný červený diplom.

 

Emoce prodávají.
I univerzity

Na sociálních sítích jsme po celou dobu kampaně ukazovali pouze dva obličeje. Že je to málo? Ne pokud ukážete, kolik emocí se během několika klíčových měsíců před nástupem na univerzitu skrývá v jednom člověku. Naše dva protagonisty jsme nechali prožít radost, úzkost, odhodlání, vztek a mnoho dalších pocitů, které studenti dobře znají. A kam s nimi? Třeba do moderních a efektivních formátů, jako jsou carousely, canvas nebo tento GIF.

 

 

 

Naši výzvu přijalo kolem 23 000 studentů, kteří si na MUNI podali dohromady téměř 38 000 přihlášek.

 

 

Mohlo by se vám také líbit