Co vlastně znamená bioznačení na potravinách? Řeči odborníků stranou, všechno důležité vám sdělí blahem chrochtající prasátka.
V minulém roce jsme učili Čechy kupovat bio pro budoucnost a v kampani pro Státní zemědělský fond letos pokračujeme. Stále pracujeme s oblíbeným dědečkem farmářem, ale ještě více se nyní věnujeme tématu ekologického zemědělství a jeho dopadům na životní prostředí. Jenom mluvit o tom však nemá smysl, nejlíp se člověk přesvědčí na vlastní oči. Proto příští spot natočíme přímo na českých biofarmách, kde se krávy volně pasou a kde prasata žijí pohromadě se svými mladými a mají dostatek volného prostoru.
Přestože konkrétní termín natáčení budeme muset vybírat operativně podle počasí a nároků přírody, na hotový spot se můžete v televizi těšit už na konci září. Zhruba ve stejnou dobu spustíme také online kampaň a na farmě ještě nějakou chvíli zůstaneme. Chceme totiž lidem dát něco, co je bude bavit a co budou rádi sledovat i dlouhodobě. Třeba nový, netradiční obsah na již existující instagramový profil @myjsmebio.
Zajímá vás, jak to dopadlo? Podívejte se na celý vývoj bio kampaně.