Služby:
- Marketingová strategie
- Tvorba značky
- Mediální strategie
Cestovní ruch se obrátil naruby a společnost se staví na hlavu. Jen Brno zůstává věrné své DNA a zve turisty, aby přijeli zažít tu pravou #brnotruestory. Takhle jsme v nečekané situaci uvažovali o dosud největší kampani na podporu cestovního ruchu v Brně. A jaké tedy Brno je? Originální, živé, ambiciózní a hlavně rebelské! A kdo by nechtěl zažít trochu té rebelie, obzvlášť v době, kdy už jsme si užili dost zákazů a nařízení?
Každý by se někdy nejradši vykašlal na pravidla a dělal si věci po svém. Takže hurá do Brna, protože tady přišel čas přepsat pravidla. Pravidla o tom, že dovolenou s dětmi si neužiješ, že Brno stačí vidět jednou nebo že koukat na sochy je nuda. A když přepsat, tak opravdu – místo příkazů a zákazů přichází pohodová a hlavně lákavá alternativa, za kterou se vyplatí do Brna zajet.
Brno tedy mluví jen k rebelům? Vůbec ne! Dokáže ale zabrnkat na rebelskou strunu ukrytou v každém z nás, a to správně zvolenou tonalitou. V klíčových vizuálech i na sociálních sítích zásadně tykáme a nebráníme se hovorovým výrazům. Jsme pohodoví a jsme sví. Je nám tak nějak jedno, co si kdo říká, ale nejsme vulgární. Nepotřebujeme být.
To nejzajímavější a nejoriginálnější z Brna? Pro každého je to něco jiného. Obrátili jsme se proto na influencery – zajímavé lidi, menší či větší rebely, aby svým fanouškům na sociálních sítích ukázali, co se dá ve městě vidět a zažít. Svůj prostor dostaly také zajímavé podniky a rebelské podnikatelské počiny, jako třeba cukrárna Sorry, pečeme jinak, zážitkový hotel Anybody nebo restaurace a bar 4Pokoje.
Většina lidí zůstala v létě 2020 doma, a tak byl český turista na roztrhání. Brno neváhalo a investovalo do své zatím největší kampaně na podporu cestovního ruchu. Ta zahrnovala nejen masivní online pokrytí, ale poprvé také televizní spoty. Natočili jsme tři samostatná videa, každé pro jednu jednu z hlavních cílových skupin, a ukázali Brno jako místo, kde si můžou odpočinout od pravidel. V televizi oslovily tyto spoty odhadem 6 milionů lidí.
A jak se na tuto kampaň koukalo?
Počet sledujících na Instagramu GO to BRNO se během léta zvedl téměř o
50 %