Českému nábytku sluší televizní reklama

reklama-pro-nabytek-helcel

Připravovat závěrečné reporty po úspěšné kampani je vždy sladká tečka na závěr. Jak pro nás, tak pro klienta. Bylo nám potěšením přinést dobré zprávy i našemu novému klientovi Nábytek Helcel.

 

Tradiční český prodejce Nábytek Helcel působí na trhu už 30 let, ale dostat se do širšího povědomí veřejnosti se mu zatím nepodařilo. Díky kampani, na které jsme spolupracovali s agenturou igloonet, ale začal vystrkovat pomyslné růžky, ať už v podobě rohů kuchyňské linky nebo rohové sedačky.

 

Naše agentura zaštítila kreativní část kampaně i nákup mediálního prostoru na stanicích TV Nova. Vybrané kousky z nábytkářského e-shopu jsme umístili do televizní reklamy a remarketovací online kampaně pod vedením Igloonetu, a dočkali se krásných výsledků.

 

Ve srovnání s loňskem přišlo na web klienta ve sledovaném období přes organické kanály o 86 % lidí více a organické tržby narostly dokonce o skvělých 301 %. Název značky už také není úplně neznámý, vygooglilo si ho o 60 % lidí více než minulý rok.

 

A tady už se můžete podívat, jak reklama vypadá: