Učíme čechy jíst domácí ryby

Kampaň: Ryba na talíř

Klient: Ministerstvo zemědělství ČR

STRATEGIE GRAFICKÝ DESIGN WEB DESIGN SOCIÁLNÍ MÉDIA OBSAHOVÝ MARKETING

Životní tempo se neustále zrychluje. Důraz na produktivitu a aktivitu v profesním i osobním životě nás nutí pracovat i bavit se víc, efektivněji a intenzivněji. A spolu s tím se mění i naše stravovací návyky. Nemáme čas dát si po obědě šlofíka, abychom strávili guláš nebo svíčkovou se šesti. Potřebujeme jídlo, které výborně chutná a zároveň nás nezpomalí.

Česko na to má svůj osobitý recept pocházející z více než 24 tisíc rybníků na našem území. Domácí ryby. Jako zapřisáhlí foodies jsme se úkolu „naučit Čechy jíst české ryby“ zhostili opravdu s chutí. Nechali jsme se inspirovat těmi nejlepšími food bloggery, instagrammery a youtubery, všechno okořenili vlastní invencí i smyslem pro detail. Vznikla kampaň, ze které se sbíhají sliny!

plate-01
plate-02

Recept na opravdovou chuť

Proč chodit kolem horké kaše? Hlavní je tu prostě jídlo. Ale jaké?! Foodstyling à la školní jídelna je dávno passé. Stejně jako přeplácanost, rustikálnost a snaha prvoplánově zapůsobit. V našem konceptu nesmělo nic odvádět pozornost od samotného pokrmu – zdravé pochoutky z domácích ryb. Svěžím odstínem tyrkysové v pozadí jsme podtrhli čerstvost a s pomocí čísel se poprali s klasickými českými stereotypy. Například pocitem, že ryby jsou zbytečně drahé. A při textování jsme nezapomněli ani na vtípek s rybářskou tematikou. Klíčové vizuály jsme potom rozpracovali do jednotlivých aplikací – kuchařky, kalendáře nebo letáku s receptem. Tak co myslíte? Chytili byste se?

recipe-book
books-01
books-02

Poutavý a přehledný web

Prezentace v digitálním prostředí je klíčová. Pro projekt Ryba na talíř jsme navrhli uživatelsky velmi přívětivý, designově čistý a přesto vizuálně působivý web. Zachovali jsme jednotlivé prvky klíčového vizuálu, pouze na pozadí vystřídala tyrkysovou barvu barva bílá, která dala vyniknout jednotlivým interaktivním prvkům.

fish

Obsah je král

Sebelepší vizuální styl či web je bez obsahu jen prázdná skořápka. Abychom ji naplnili, oslovili jsme renomovaného kuchaře a ambasadora značky Knorr v České republice Roberta Bezděka. Spolu s ním jsme vymysleli, jak nejlépe prezentovat Čechům recepty ze sladkovodních ryb. Vznikl návrh atraktivního zpracování receptů s postupovými fotografiemi i video-receptů pro sdílení na sociálních sítích.

„Media Age navrhla pro projekt Ryba na talíř energický vizuál s poutavými barvami a celkově velmi moderním a progresivním vyzněním. S velmi pozitivním ohlasem se díky své kombinaci maximální jednoduchosti a modernity setkaly i webové stránky.“

Hodnotící komise výběrového řízení projektu Ryba na talíř

Mohlo by se vám také líbit