Velká věda,
malá citoslovce

Kampaň: Science Slam

Klient: Masarykova univerzita

STRATEGIE GRAFICKÝ DESIGN SOCIÁLNÍ MÉDIA WEB DESIGN OBSAHOVÝ MARKETING

Science Slam je soutěž Masarykovy univerzity, v níž talenti předávají své nápady a nadšení pro vědu ostatním. Jednoduše a zábavně. Představte si to jako divadelní vystoupení, kde jsou výzkumníci v roli herců a porotou je publikum. My jsme tomu nechtěli jen přihlížet, stali jsme se součástí.

Kromě nové vizuální identity a brand manuálu jsme se postarali i o celou komunikační strategii, scénáře propagačních videí, merchandising včetně návrhu příjemnějšího uživatelského prostředí na webu Science Slam. Pod svá křídla jsme vzali i produkci a celé to zakončili sérií workshopů o sociálních sítích pro organizační tým Science Slamu z Masarykovy univerzity.

BLIK! WOW! UF!

Proč řečnit, když ten krásný okamžik náhlého prozření nejlépe vystihne docela kraťounké zvolání "AHA!". Velká věda podle nás začíná malými citoslovci. A na těch jsme také postavili princip celé komunikace. V logu i vizuálech jsme k výraznému copy doplnili piktogram žárovky, celosvětový symbol inovací, nápadů a poznání.

communication

V jednoduchosti je síla

Ve světě je slam velmi oblíbenou a váženou formou popularizace vědy. Otevírá dveře akademických laboratoří, knihoven a pracoven široké veřejnosti. A chcete-li mluvit s lidmi, jasná a přímá sdělení jsou vaším dobrým pomocníkem.

mockup-01
mockup-02

Jak na úspěšnou komunikaci?

Výrazný vizuál, chytré a vtipné copy. To je podle nás recept, jak zaujmout v době, kdy na nás denně útočí až 4 000 sdělení. Komunikaci Science Slamu nikdo z cílového publika zaručeně nepřehlédl. Ani na internetu, ani ve veřejném prostoru.

manuals-1
manuals-2
manuals-3
manuals-4
manuals-5
manuals-6

Mohlo by se vám také líbit