Zavolejte nám

Analýza trhu

„Znáš-li nepřítele i sám sebe, můžeš bez obav svést sto bitev.“ Sun-c'

V době, kdy na nás z médií útočí tisíce sdělení a reklam denně, je komunikace neustálým bojem o pozornost. Analýza trhu nám pomůže zmapovat bitevní pole, abychom jej následně mohli ovládnout naší strategií, kreativou a taktikou. Zajímat nás přitom budou tři základní oblasti.

co – to - zahrnuje

  • Analýza cílových skupin & segmentace

    Kdo jsou vaši zákazníci? Jak vypadají ti, kteří by se jimi mohli stát? Co si myslí, co potřebují a co hledají? Na všechny tyto otázky nám odpoví analýza cílových skupin. V následné segmentaci pak rozdělíme spotřebitele do soudržných celků, které budeme schopni účinně oslovit.

  • Analýza značky

    Kdo jste a co nabízíte? To je pro úspěch komunikace stejně důležité jako to, ke komu mluvíte. Bude nás zajímat vaše značka i nabídka produktů či služeb. A samozřejmě nevynecháme ani dosavadní komunikaci. 

  • Analýza konkurence

    Na trhu nejste sami. A jestli ano, tak dlouho nebudete. O vašich soupeřích na trhu musíte mít neustále přehled, jen tak je totiž můžete předběhnout a zvítězit. Řekneme vám nejen to, kde leží vaše výhody a kde je naopak potřeba zabrat, ale třeba i to, kolik vaše konkurence investuje do médií a jak je úspěšná.