Brno má svůj plán. Do roku 2050. Víte o něm? Podle průzkumu města pravděpodobně ne. A to chce brněnský magistrát změnit. Vypsal proto tendr na komunikační agenturu pro realizaci kreativního řešení integrované komunikační strategie #brno2050. Zní to krkolomně, ale ta nejdůležitější zpráva je docela jednoduchá. Media Age v něm zvítězila!
Máme ohromnou radost, že budeme našemu městu pomáhat mluvit s lidmi o participativním rozpočtu, kartě BrnoID, městském datovém portálu, dnech elektronové mikroskopie nebo třeba první opravdu chytré brněnské čtvrti. Všechny tyto projekty a mnohé další totiž pod značku #brno2050 spadají a zlepšují lidem život už teď.
Na tom jsme také postavili naši nabídku. Zpracovali jsme analýzu silných a slabých stránek brandu, hrozeb i příležitostí a doporučili obrátit rétoriku od sci-fi vizí k užitečným vychytávkám, které Brňané mohou využít již nyní nebo se jim dostanou do rukou v dohledné době.
Na návrhu kampaně pro Chytrou čtvrt Špitálka jsme pak ukázali, jak budou naše nápady fungovat v praxi. Navrhli jsme komunikaci, která zapojí lidi do přípravy chytré čtvrti, a doplnili ji grafikou, s jejíž pomocí vstoupíme do veřejného prostoru mimo jiné i formou neotřelých ambientních médií.
A povedlo se! Strategii, kreativu a komunikaci v hodnotě necelých 6 milionů korun budeme pro Brno obstarávat my a moc se na to těšíme.