Jedno zlato prostě nestačí! „Brno, co není“, kampaň, kterou jsme pro statutární město Brno připravili ve spolupráci s agenturami MAJAK agency a Cryptomania, získala v letošních IMC Czech Awards hned dvě prvenství. Humorně pojatá komunikace strategických projektů města s využitím prvků gamifikace zaujala porotce v kategoriích „Veřejný zadavatel“ a „Evet, field a sportovní marketing.“
Máme ohromnou radost, že porotci ocenili metou nejvyšší naše pojetí zdánlivě nudného tématu. Místo klasické brožury nebo letáku s informacemi jsme popustili uzdu fantazii a připravili kampaň, která se u veřejnosti setkala s nebývalým úspěchem. Kampaň Brno, co není, oslovila v roce 2018 na internetu přes 760 tisíc lidí a na dopadové stránky strategických projektů přivedla na 44 tisíc návštěvníků. Her se zúčastnilo 2206 hráčů, strategickým projektům při nich věnovali 10 734 hodin svého času a nachodili víc než 40 000 kilometrů. Spolu s městem a našimi partnery jsme na projektu pracovali rok a připravili strategii komunikace, klíčové vizuály, nový web, komunikaci na sociálních sítích, výstupy do médií a aktivaci veřejnosti šifrovací hrou, která přivedla Brňany na místa, kde budou strategické projekty města vznikat.
17. ročník soutěže IMC Czech Awards předvedl opět to nejlepší, co vzniklo v loňském roce v kreativních a marketingových agenturách u nás. Do letošního ročníku se přihlásilo 76 projektů v celkem 15 kategoriích, o jejich umístění rozhodovala odborná porota. Vítězům jednotlivých kategorií se tradičně otevírá brána do evropského finále, kde se utkají s dalšími zlatými kampaněmi z národních soutěží z celé Evropy. Smyslem klání přitom není hodnotit jen nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek. Držte nám palce, abychom se postavili na stupně vítězů i v Evropě.
Víc o projektu ▶ bit.ly/BrnoCoNeni