V-PODLAHY jdou do televize

v-podlahy-televize

S klientem pěkně od podlahy až do televize? Žádný problém! V-PODLAHY jsme na obrazovky dostali doslova během pár týdnů.

Cíl? Klient má ambici stát se „top of mind“ v segmentu rigidních vinylových podlah. Jeho vlajkovou lodí je podlaha Experto Click SPC 50, hlavní hrdinka nového 15sekundového televizního spotu. Důraz jsme kladli na branding. Tak, aby si diváci Experto Click i V-PODLAHY zapamatovali.

 

I když klient vstupoval na neprobádaných televizních vod, postarali jsme se, aby se nenamočil do ničeho, co by bylo mimo jeho image. Navázali jsme proto na předchozí styl komunikace a zachovali i hlavní tvář – známého televizního kutila Pepu Libického. Kdo jiný by měl garantovat, co všechno podlaha vydrží? Opřeli jsme o něj celou kreativu.

 

Kromě kreativy jsme zajistili i mediální nákup. Díky našemu vyladěnému mediálnímu mixu tak bude televiznímu spotu v září a říjnu krýt záda také rozhlasová a digitální kampaň.