Vítáme Lucii a Radka

Vítáme Lucii a Radka

Okurková sezóna se nekoná. Alespoň ne v Media Age, kam přišli v rozmezí několika týdnů hned dva noví lidé. Lucie je novou account manažerkou a Radek obsahovým specialistou. Co o sobě při standardním nenásilném výslechu prozradili?

Lucie
Ahoj, Lucie Bartochová se hlásí do služby. Do Media Age jsem přišla z Notina, kde jsem mimo jiné vymýšlela celý systém školení pracovníků na 18 pobočkách v 6 zemích. To vám může dát zevrubnou představu, v čem se cítím nejsilnější. Komunikace, organizace, preciznost. A taky grammar nazi přístup, protože mám vystudovanou bohemistiku.
Celý můj profesní život se vlastně točí kolem komunikace. S klienty, se zákazníky, s blogery i s ambasadory… V češtině, stejně jako v angličtině, polštině nebo němčině.
To platí i pro agenturu doblogoo, kde jsem se věnovala značkám Electrolux, Albixon nebo Primalex. Dařilo se mi spojovat copywriting, produkci, PR servis i následný monitoring médií. Nesnáším stereotyp. I proto je pro mne agenturní život (a hlavně ten zdejší) ideální. Pořád se něco děje a já neustále pomáhám, píšu, počítám a vymýšlím. V práci potřebuji občas dostat pořádné výzvy – takové, kdy se mohu naučit něco nového a zároveň využít to, co už umím.
Můj život by nebyl kompletní bez psů. Takže naše kanceláře jsou definitivně dog friendly. I za to jsem Media Age vděčná.



Radek
Ahoj Media Age. Jmenuji se Radek Šauer a víc než 12 let mi lidé platí za to, co napíšu. I proto bych rád věřil, že mi to nejde úplně špatně.
Zkušenosti mám s prací pro startupy, korporace, u klienta i v agenturách. Všude jsem se naučil něco nového a něco si odnesl (většinou to byla tabule a papíry do tiskárny). Omnimedia mne naučila doopravdy psát, O2 mi dalo respekt k procesům, OKAY mi ukázalo, jak moc je důležitý příčetný management. A v Oniu jsem zjistil, že kvalitní PR je skutečně mocná čarodějka.
Kdo podle mne píše nejlépe? Nick Cave, Lou Reed, Neil Gaiman a Stephen King. Asi by tady měl zaznít i nějaký reklamní nebo copy guru, ale ne. Tohle je můj Olymp.
Texty mám rád jako svoje kapesníky – čisté a bez zbytečných okras. Věřím, že když obsah nepomáhá stanovenému cíli, ztrácí smysl existence. Bohužel, o co jednodušší pravidlo, o to složitější jeho dodržování. Právě jsem ve fázi, kdy se z volné nohy a kaváren vracím do kanceláří. Věřím, že ty v Media Age jsou pro mne na co nejdelší dobu ty pravé. Zatím to tak vypadá :)

ma-aktualia-luckaradek-2000x1333px-orez.jpg
novinka-web-rs.jpg
novinka-web-lb.jpg