Zavolejte nám

Dům, jak má být. Stavte pořádně!

Je libo dívku v negližé třímající cihlu? Nebo snad vysmáté rodiče s dětmi a psem na zahrádce rodinného domu? Kýčovitou idylku. Klišovité slogany! Reklamní menu stavebního průmyslu je zanesené kvanty reklamních křečí. Proto jsme se rozhodli, že pro Wienerberger, jedničku na trhu se stavebními materiály, vytvoříme strategii značky podle současných trendů. A ta se pak propíše do nové, originální komunikační kampaně.

Z čeho jsme vycházeli

Wienerberger zahrnuje spoustu sub-brandů jako Tondach a Porotherm a nabízí spoustu služeb od kalkulace materiálu až po založení zdiva. Cílovka má pak rozptyl od profesionálního pokrývače po rodinu, co chce bydlet ve vlastním. Jaké téma tedy zvolit, aby nám rozuměli všichni? Museli jsme sjednotit komunikaci pod jednu jedinou myšlenku, která jako červená nit spojí všechny aktivity a cílovky.“

Služby:

  • Strategie
  • Grafický design
  • Sociální média
  • Digital
  • Obsahový marketing

Klient nesmí zůstat stranou

Hlavní myšlenku jsme potřebovali postavit na pevných základech. Najít průsečík mezi esencí značky a společenským problémem, který řeší naše cílovky, a v neposlední řadě sladit představu o nové image značky s klientem. Proto jsme zorganizovali tři intenzívní brandbuildingy a komunikační roadmap workshopy na míru. Výsledkem byla nejen spousta nových podnětů, ale hlavně naladění se na efektivní spolupráci do budoucna.

Wienerberger řeší společenský problém

Co tedy pálí naši cílovou skupinu? Je frustrovaná z šuntů, kazítek a klesající úrovně bydlení, potažmo i života. Štve ji, že dneska nic nevydrží. Wienerberger to vnímá stejně. Na rozdíl od jiných si potrpí na etické zásady a kvalitu, za kterou si stojí za to připlatit. Je tu zkrátka pro ty, kdo chtějí dělat věci POŘÁDNĚ. Protože jedině tak se nám tu všem bude žít lépe. A tuhle jeho filozofii vyjadřuje i hlavní videospot, který je současně brandovým manifestem.

Jednotně napříč sub-brandy

Testování nám potvrdilo, že hlavní sdělení spotu je jasně pochopitelné, provázané se značkou a dostatečně odlišné od konkurence. Mohli jsme proto přistoupit k dalšímu kroku – řešení napříč sub-brandy. Stejně jako ve spotu při nich používáme techniku splitu a klademe vedle sebe dvojice obrazů, které komunikují benefity značky. Třeba aby bylo jasné, že cihla Porotherm je z přírodního materiálu, spojujeme ji v grafice s obrazem plástve. Celé sdělení navíc podporuje vhodně zvolené copy.

Jak uvnitř, tak i navenek

„Pořádně“ ale není pouhou kampaní. Je to filozofie. Launchovali jsme ji proto nejen navenek, ale i dovnitř do společnosti Wienerberger, aby se s ní ztotožnili její zaměstnanci. Vnímání značky měníme všude od sociálních sítí přes konferenci až po merch a výzdobu poboček i továren. Splity ovládly výlohyvýzdoby výtahůnálepky nebo mikiny.

I na detailech záleží

Rozhodně nechceme, aby bylo „pořádně“ jen prázdné slovo. Proto filozofii značky uvádíme do praxe a zapojujeme do ní i ostatní. Například do papírového PF 2022 jsme umístili QR kód, za jehož každé načtení přispěl Wienerberger na dobrou věc. Stačilo si novoroční přání přečíst pořádně. Na sociálních sítích pak vybízíme ke sdílení fušeřin a motivace pod hashtagem #lepšípořádně.

Sledujte, jak bude naše cesta s Wienerbergerem pokračovat! Na našem Facebooku a Instagramu najdete vždy aktuální záběry z focení či natáčení.