Máme radost? Máme radost. Uspěli jsme totiž v otevřeném výběrovém řízení na kreativu nové náborové kampaně pro Masarykovu univerzitu, a to v konkurenci osmi potenciálních dodavatelů. V kampani #TvářeMUNI představíme univerzitu uchazečům očima současných studentů.
Na povel jsme kromě kreativy dostali i realizaci včetně mediálního řešení. Komunikace cílí primárně na uchazeče o studium bakalářských a magisterských programů a je plánovaná na dva roky.
Refresh #munichallenge
Spolupráce s univerzitou pro nás není novinkou, stáli jsme totiž u zrodu předchozí kampaně zastřešené hashtagem #MUNIchallenge. Po pěti letech s #MUNIchallenge univerzita v tendru poptávala nový přístup a evoluci. Uchazečům se chce prezentovat nejen jako kvalitní, prestižní a moderní instituce, ale také jako partner, který dokáže studenty podpořit a podat jim pomocnou ruku.
„Na návrhu Media Age jsme ocenili zejména silnou strategickou linku, hluboký vhled do potřeb cílové skupiny a porozumění specifikům univerzitní komunikace. Návrh respektuje aktuální proměny generace Z a zároveň ji oslovuje pro ni autentickým jazykovým i vizuálním stylem. Velmi se na tuto novou kapitolu v našem příběhu těšíme,“ říká manažerka vnějších vztahů a marketingu MUNI Veronika Duchoňová.
Autentické tváře
V kampani navážeme na spolupráci se stávajícími studenty univerzity, která se velmi osvědčila již v předchozích kampaních. „Průzkumy nám dlouhodobě ukazují, že doporučení studentů je dlouhodobě jedním z nejdůležitějších faktorů pro výběr univerzity. Proto uchazeči v kampani neuvidí anonymní modely, ale reálné tváře, které budou moci na škole potkat,“ vysvětluje náš hlavní stratég Honza Pacas.
Kampaň se propíše do všech uchazečských aktivit univerzity – od webu, sociálních sítí, online reklamy až po eventy a tiskoviny. „Mnohem větší důraz než dříve budeme klást na přátelské prostředí univerzity a atraktivitu Brna jako jednoho z nejlepších studentských měst v Evropě,“ doplňuje náš kreativní ředitel Martin Kusák. Výsledná kampaň tak vyzdvihne silné stránky značky MUNI a zároveň naváže na potřeby mladé generace.
Nejen počty, ale i kvalita
Věříme, že s kampaní navážeme na předchozí výsledky. Za první dva roky #MUNIchallenge zvýšila počty přihlášek o šestnáct procent. V zatím posledním ročníku pak hlásí univerzita šestiprocentní nárůst. „I v novém konceptu se soustředíme nejen na počty přihlášek, ale také kvalitu uchazečů. Při práci využíváme rozsáhlé univerzitní průzkumy a data. Letos jsme se zaměřili nejen na to, proč si studenti MUNI vybírají, ale i proč někteří nakonec dají přednost jiné univerzitě,“ dodává naše account managerka Eliška Fabiánková s tím, že zpětnou vazbu nová kampaň přímo adresuje.