Rok dva23 v číslech
2023: 370, 305, 250, 120, 100+, 96, 48, 22, 8, 4, 1+1
Hezké, že?
No ano, víme, že bez kontextu jsou to jen čísla seřazená od největšího k nejmenšímu a dávají nezasvěcenému asi tolik smyslu jako cimrmanovská předpověď počasí. Tak jim pojďme ten kontext dodat.
370 milionů Kč byl náš loňský obrat. Z toho 250 milionů šlo do nákupu mediálního prostoru, zbylo tak 120 milionů jako čistý obrat. Jsme tak zhruba na stejných výsledcích jako vloni. A to je vzhledem k situaci, kterou v marketingu pozorujeme, úspěch.
305 projektů. Na to, že rok má jen o 60 dnů více, je to za nás úctyhodné číslo. O těch nejvýznamnějších si přečtěte dále.
100+. Toto číslo označuje počet kampaní, které jsme v loňském roce připravili nebo přímo řídili.
96 videospotů. Dnešní doba je hodně vizuální, uživatelé obsah nejraději konzumují právě formou „oživlých obrázků“. Výjimkou dnes není natáčení s profesionálním štábem a castingem pro sociální sítě ve formátu stories, tedy na výšku. Vloni jsme natáčeli a produkovali spoty pro veřejné instituce, soukromé společnosti, ale i pro naši interní potřebu. Natočili jsme videoreklamu pro herní obchod XZone. Převedli jsme do klipu novou identitu regionu Střední Morava, kterou jsme předtím vytvořili. Točili jsme reportáže pro Ministerstvo práce a sociálních věcí. Hráli jsme si s trendy v krátkých videích lákajících na herní festival v Olympii Game Now! A vytvořili jsme nejúspěšnější video na sociálních sítích Galerie Vaňkovka.
48 je součet klientů, pro které jsme v loňském roce pracovali. Jak to tak bývá, s některými to táhneme už hezkou řádku let, s jinými jsme spolupráci navázali nově.
22 tisíc návštěvníků v roce 23 navštívilo některý ze 4 eventů, které jsme pro naše klienty zajišťovali. Tak si je pojďme vyjmenovat (ty eventy, ne ty návštěvníky). Oslavy 10. výročí otevření olomoucké Galerie Šantovka, oslavy 15. výročí otevření pražských Arkád Pankrác, zmíněný herní festival Game Now! v Olympii a Dance Battle v brněnské Galerii Vaňkovka.
Zbývá tu číslo 8. A to jsme si schválně nechali na konec. Osm je totiž cen, které jsme v loňském roce sklidili v marketingových soutěžích. Je to nejvíc cen v naší osmnáctileté historii, takže si to zaslouží bouchnout osmkrát šampaňské! Protože ceny nepřišly všechny najednou, můžete si o našich úspěších přečíst hned v několika článcích. Tady a tady.
A co ta 1+1 na konci? Ta značí naši novou vizuální identitu a s ní i novou podobu webu, na kterém si právě čtete.