Naše kampaň propagující biopotraviny byla vloni druhá nejlepší v Evropě v kategorii integrované komunikace. A to si žádá bouchnout nějaké hodně hlasité biovíno!
Ceny Impact Awards uděluje Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) se sídlem v Bruselu. Celkem rozdělila 31 ocenění, z Česka bodovaly jen dvě agentury.
„O výsledcích soutěže rozhodovala porota 15 odborníků z celé Evropy pod vedením předsedy, jímž byl Alvaro Alés, generální ředitel společnosti 360° Marketing & Communications. Porotci vybírají z kampaní, které postupují z regionálních kol soutěže. Za Česko je to soutěž IMC Czech Awards, již spolupořádají ADMEZ a sekce Aktivačních agentur AKA,“ píše o způsobu výběru oborový magazín Marketing & Media.
„Máme radost z každého ocenění, které se nám v tvrdé konkurenci podaří vybojovat. Úspěch na evropské úrovni je o to cennější,“ říká David Blažek, CEO Media Age. V kategorii integrované komunikace jsme za sebou nechali například i kampaň irské agentury pro Coca-Colu.
Trh s biopotravinami zažíval v posledních letech boom. Loňský rok ale představoval zlom, když nákupnímu rozhodování opět začala dominovat cena. Díky vhodně zvolené strategii a nápadité kreativě se nám ale i v této nelehké situaci podařilo značku biopotravin posílit. „Vytvořili jsme televizní minipořady, přenesli spotřebitele přímo na místo původu biopotravin a klasickou ATL kampaň doplnili navíc o hravý influencerský obsah na sociálních sítích,“ rekapituluje Honza Pacas, náš Head of Strategy. A výsledek? Zaznamenání kampaně vzrostlo o 143 %. Znalost jediných certifikovaných biooznačení, takzvané biozebry a biolistu, dosáhla 58, respektive 51 %, tedy o 3 a o 4 % více, než stanovily KPIs.
Více o kampani pro Státní zemědělský intervenční fond si můžete přečíst tady.