Zavolejte nám

Adrenalin? Ne na zadním dvorku Střední Moravy!

Vzpomínáte si na druhý díl Básníků, postavu medika Venoša Pastyříka z Hané a jeho neustálé: „KLÍÍÍÍÍÍÍÍÍD!“? Tak právě tohle slovíčko se ocitlo v centru nové podoby strategické komunikace Sdružení cestovního ruchu Střední Morava. Kterou jsme pro Hanáky navrhli.

  • Klient:Xzone
  • Rok:9/2023
  • Kategorie:

    Rádi budujeme značky na zelené louce. Nebo v tomto případě „na roli nezorané“.

    Služby:

    • Strategie značky
    • Tvorba značky
    • Kreativní a kampaňové koncepty
    • Tvorba brandu
    • Videoprodukce
    • Strategie
    • Grafický design
    • Obsahový marketing

    Spolupráci jsme začínali v roce 2022. „U nás je takový klid, nemáme tu adrenalinové zážitky, žádné hory, žádné velké dobrodružství...“ slyšeli jsme povzdech od klienta – Sdružení cestovního ruchu Střední Morava. „Ale to je báječné!“ reagovali jsme. A právě na tomto insightu vybudovali novou komunikační strategii.

    Moderní městský člověk má totiž každodenního adrenalinu až pokrk. Proto někdy volí ten pověstný hanácký klíííííííd, aby zrelaxoval, zpomalil, vypnul... prostě se hodil do zenu.

    „S klienty, jako je Sdružení cestovního ruchu Střední Morava, spolupracujeme moc rádi. Chtějí dělat marketing poctivě od základů, koncepčně a strategicky,“ pochvaluje si Jan Pacas, Head of Strategy Media Age. Vzali jsme to zgruntu – navrhli jsme logo, barevnosti a celou vizuální identitu značky, tonalitu komunikace... Brandbook má celkově téměř 100 stránek a Střední Moravě jsme v něm dali odpovědi mimo jiné i na otázky: „Čím oslovit publikum?“, „Co je v DNA Střední Moravy?“, „Pro koho tu Střední Morava je?“ nebo „O čem a o komu má Střední Morava vyprávět?“

    „Pomohli jsme Střední Moravě (znovu)objevit atraktivitu a identifikovat silné stránky regionu. Zaznamenali jsme množství velmi pozitivních ohlasů na kampaň,“ říká account managerka Eliška Fabiánková, která má Střední Moravu na starosti.

    Na Střední Moravě není moře, ale můžete se koupat v rybníku nebo řece. Nejsou tu kopce, ale aspoň se tolik nenadřete na kole. Není tu safari, ale kontaktu se zvířaty si užijete na farmě. Všechno je tu důvěrně známé... a navíc se domluvíte normálně česky. Destinace pro dovolenou hlavně v klidu se jmenuje Střední Morava.

    Spot jsme točili se Samadhi Production. „Cílem bylo ukázat region Střední Moravy jako ideální destinaci pro lidi, kteří chtějí strávit svou dovolenou bez vzrušení, heroických sportovních výkonů, ale zato plnou klidu, pohody, rekreace a užívání si obyčejných věcí, jejichž ikonickým zosobněním je normální koláč,“ dodává Eliška.

    V roce 2023 jsme na úspěšnou spolupráci navazovali šedesátisekundovým reklamním spotem, který vychází z brandbooku.

    Spot začíná jedním z nejobvyklejších každodenních stresorů – zvoněním budíku. A jak příběh pokračuje? To vám nebudeme popisovat, když se na to můžete podívat.

    3000

    prokliků na web

    1350

    nových fanoušků na Facebooku

    330

    tisíc zobrazení reklamy

    140

    tisíc oslovených uživatelů

    „Agentura Media Age dala vzniknout našemu vůbec prvnímu image spotu, který krásně vystihl insight a atmosféru Střední Moravy jakožto turistické destinace. Videospot sbírá úsměvy a pozitivní reakce nejenom ze strany našich členských subjektů. Jsme moc vděční týmu Media Age za skvělou a profesionální péči. Děkujeme, že jste marketingu Střední Moravy nastavili správný směr, který nás odlišuje a zároveň si na nic nehraje,“ pochválila spot Denisa Králiková ze Sdružení cestovního ruchu Střední Morava.