Zavolejte nám

Dva roky paříme s Olympií Brno

  • Klient:Olympia Brno
  • Rok:8/2023
  • Kategorie:

    Hraní. Na počítačích, konzolích, ale třeba i na mobilu. Téma, které si s razancí buldozeru prorazilo cestu do mainstreamu. Téma, které do největšího nákupního centra na jižní Moravě přivádí s naší vydatnou pomocí tisíce a tisíce zákazníků. Už druhý rok po sobě.

    Služby:

    • Grafický design
    • Sociální média
    • Eventy
    • Kreativní a kampaňové koncepty

    Obrátit propad v nárůst

    S konceptem nového eventu pro Olympii Brno jsme přišli v roce 2022. V období, kdy celý segment čelil náročné výzvě. Tržby obchodních center sice rostly, návštěvníci si do nich ale po zrušení karantén hledali cestu jen opatrně. 

    Footfall se tak oproti roku 2019 propadl v některých měsících až o 12 %. 

    Náš úkol byl proto jasný. Přilákat do Olympie i ty lidi, které to na nákupy netáhlo hned po uvolnění protipandemických opatření. A vrátit se na čísla před covidem. 

    Game now! Herní svátek pro celou rodinu

    Pevně jsme se drželi pozice Olympie Brno jako nákupního, ale i zábavního centra pro celou rodinu. Zároveň jsme potřebovali atraktivní událost s potenciálem masivního zásahu. Tak vzniklo Game Now – akce, která v roce 2022 na dva prázdninové měsíce propojila hráče všech generací a žánrových preferencí. Nejen profi gamery a fanoušky e-sportu, ale i ty, kdo o hraní zavadí třeba jen příležitostně.

    Každému podle jeho chuti

    Ve spolupráci s partnery, mezi které patřili například Microsoft, Samsung nebo Comfor, jsme umíchali třaskavou programovou směs. Základem byly oblíbené střílečky, závodní hry i arkádové automaty pro zasloužilé pamětníky. Tím ale zábava nekončila. Ve třech zónách jsme návštěvníkům nabídli to nejnovější z herní scény na konzolích, počítačích, ale třeba i ve virtuální realitě. To vše doplněné soutěžemi o zajímavé ceny.

    3 herní oblasti

    Je to kampaň!

    Ačkoliv jsme věřili v přitažlivou sílu nabitého programu, nechtěli jsme nechat Game Now bez komunikační podpory. Pro první ročník jsme natočili akční spot přizpůsobený mobilní realitě dnešní mediální konzumace a k tomu přidali celou řadu dalších formátů pro digitální i outdoorovou kampaň.

    Využili jsme trendy 

    Druhý rok jsme digitální komunikaci eventu posunuli ještě blíž hráčům. Naskočili jsme na trend oblíbených TikTok NPC streamů a vytvořili hned několik krátkých videí odkazujících na populární hru GTA. Výsledky přitom předčily naše očekávání a kampaň sklidila ohromný pozitivní ohlas. Navíc se jí podařilo přivést i nové zákazníky do partnerských prodejen Comforu, Nutrendu a Royal Barberu, které jsme do spotů naprosto přirozeně zapojili.

    - Videa NPC

    - KVs NPC

    - Kumulovaný dosah: 2 469 940

    - Imprese: 5 098 779

    - Prokliky: 15 419

    Driver návštěvnosti

    Doplňková kampaň nesbírala jen lajky, komentáře a sdílení, ale hlavně návštěvníky. Díky kombinaci promyšleného eventu a skvělé komunikace jsme do Olympie přivedli desetitisíce lidí a naplnili všechny vytyčené cíle.

    Rok 1

    červenec–srpen 2022

    doba trvání: 60 dní

    19

    tisíc hráčů

    3,3

    tisíc herních hodin

    +1

    % footfall centra oproti 2019

    +146

    % footfall partnerské prodejny

    Rok 2

    srpen/září 2023

    doba trvání: 30 dní

    14

    tisíc hráčů

    7 540

    herních hodin