Zavolejte nám

Jak si Martin Hranáč (ne)dal ve Vaňkovce salááát

Video na sociální sítě, které doručí klíčové informace, ale na které se lidi budou rádi dívat. A klidně i opakovaně. Protože je bude bavit. Tak znělo zadání z Vaňkovky, které přišlo o prázdninách roku 2023.

  • Klient:Galerie Vaňkovka
  • Kategorie:

    S Galerií Vaňkovka spolupracujeme dlouho a rádi. Nebojí se totiž čas od času pustit naše kreativce ze řetězu.

    Služby:

    • Fotoprodukce
    • Videoprodukce
    • Eventy
    • Sociální média
    • Digital
    • Analýza

    Poučí, ale hlavně pobaví

    S tím nápadem přišel náš Account director. Udělejme takové to ukecané video, kde hlavní hrdina popisuje děj, který se zároveň odehrává před divákem. Jako ty scénky v AntManovi nebo ve filmech Guye Ritchieho. Prostě ten styl.

    Napsat scénář, ve kterém se objeví benefity Snadné parkování, 130+ obchodů, pestrá nabídka ve Food courtu, dobrá poloha a dostupnost všemi druhy dopravy a dárkové vouchery, a udělat to tak, aby to celé bylo vtipné. To byla kreativní výzva. Původně jsme scénář psali pro tři holky, které sedí ve Vaňkovce u drinku a povídají si o tom, co se odehrálo od jejich posledního setkání. Odprezentovali jsme scénář klientovi a tomu se to líbilo. My jsme ale měli stále ten neodbytný pocit, že by to celé mohlo být ještě lepší...

    Ingredience X: Hranáč

    A pak se to stalo. Videomaker utrpěl nápad! „Tu hlavní holku bude hrát Hranáč!“

    Chvíle nechápavého ticha.

    Asi tak.

    Potom si celý tým uvědomil, že použít aktuálně populární hvězdu sociálních sítí je něco, co nám na 300 % zafungovalo v případě angažmá Mikýře u datových schránek. A že známá tvář zvýší dosah a tím i úspěšnost videa.

    Slovo dalo slovo, Martin Hranáč souhlasil a nechal se obsadit do role gay kamaráda a vypravěče. Takže se ve výsledku scénář (kde hlavní hrdinka nakupuje dárky pro přítele) vlastně ani nemusel příliš překopávat.

    Klapka a jedem!

    Na natáčení ve Vaňkovce jsme měli jeden den v srpnu. Parkoviště, uvnitř v galerii, foodcourt, několik obchodů. Natočeno a jde se do střižny. Výsledek musí být dynamický, živý, atraktivní pro diváka. Jediné, z čeho máme trochu obavy, je délka. Bude to dlouhé. Ukoukají to lidi?

    Když je video postříhané, sesynchronizované, otitulkované... může jít do světa. A od prvních chvil nám dělá radost. Srdíčka jen prší, komentáře nešetří chválou. Časem přibudou i ojedinělé „hejty“, ale převažují nadšené reakce. A video s Hranáčem se stalo nejpřehrávanějším videem Galerie Vaňkovka v roce 2023.

    615

    tisíc zhlédnutí

    10,8

    tisíc srdíček

    120

    komentářů