Zavolejte nám

S Xzone může být i tvoje bába fanoušek

Vybudovat hutnou atmosféru? Zbořit stereotypy? Rozpumpovat komunitu gamerů a představit u toho fanouškovský merch? Tak přesně s takovým zadáním za námi přišli kluci a holky z videoherního obchodu Xzone. A my? Doručili jsme výsledek, který dalece předčil očekávání.

  • Klient:Xzone
  • Rok:10/2023
  • Kategorie:

    Doba, kdy videohry štěpily generace, je dávno pryč. Dnes paří všichni. Ti nejmenší, střední i ti nejstarší. Z téhle myšlenky jsme vycházeli i při tvorbě první „xzoňácké“ videoreklamy. Podle nás totiž hry nerozdělují, ale spojují.

    Služby:

    • Kreativní a kampaňové koncepty
    • Videoprodukce

    Překvapivý ansámbl

    Kdo se tedy v reklamně zhostí hlavní role, když se herní cílovka rozrostla z teenagerů prakticky na všechny? To byla první otázka, kterou jsme si položili na brainstormingu. Nakonec jsme vybrali hrdiny tři. Tím prvním byl neoddiskutovatelně Xzone merch. Tím druhým pak mladík, kterého by v podobném spotu čekal asi každý. Ale opravdovou hvězdu jsme si nechali nakonec. Tušíte? Napovíme vám. Hlavní claim celé kampaně totiž zní: I tvoje bába může být fanoušek.

    Kdo chce bořit, musí budovat

    Obsazení bychom měli. Teď příběhový oblouk. Stará poučka praví, že kdo chce zbořit stereotyp, musí ho nejdříve pečlivě vystavět. Proto jsme i my začali v zatuchlém babiččině obyváku.

    Vnuk prozkoumává okolí. Zaprášené knížky. Porcelánové hrníčky. Ale pozor! Mezi nimi se začínají objevovat indicie, že všechno není tak, jak se na první pohled zdá. Komiks, herní soška a tajuplný klíč se symbolem X? Zdá se, že chlapce čeká u babičky zajímavější odpoledne, než původně čekal.

    Trošku přitvrdíme

    Do výsledného mixu jsme přimíchali špetku dusné atmosféry mysteriózního hororu a výsledek stál za to. Minutový spot odsýpá, napíná a překvapuje. Ostatně, přesvědčte se sami.

    Krásná profi filmařina!


    Že se reklama povedla, nemusíte věřit jenom nám. Video sbíralo velmi pozitivní reakce nejen na Instagramu, ale i na dalších sociálních sítích, jejichž prostřednictvím jej Xzone svým stávajícím i potenciálním zákazníkům představilo. Se svým konceptem i výsledným provedením jsme se zkrátka trefili přímo do černého.

    Výsledky jsou to, co se počítá

    Pochvalami ale není živ ani klient, ani marketingová agentura. Důležité jsou pro nás výsledky. A ty byly skvělé. S naprosto minimálním rozpočtem na placenou propagaci se podařilo dosáhnout skvělých výsledků.

    632 tisíc

    views na YouTube

    810

    likes na Instagramu