Zavolejte nám

Brnu jsme vytunili značku pro rok 2050

Digitální doba zkracuje. Kampaně se plánují tady a teď, výsledky musí být hned a na fluktuaci výkonu je třeba reagovat okamžitě. A dlouhodobé, strategické plánování značky často trpí. To ovšem neplatí pro marketéry z brněnského magistrátu! Bylo velmi osvěžující vyslechnout si jejich zadání: „Chceme brandovou komunikaci. A horizont? Rok 2050.“

Značkou, o které se bavíme, je strategická vize rozvoje města Brno2050. Občanům má představit, kam se bude Brno ubírat v následujících desetiletích. Zajímat by je to mělo ale už teď. A to byl náš úkol. 

Služby:

  • Strategie značky
  • Tvorba značky
  • Kreativní a kampaňové koncepty
  • Fotoprodukce
  • Videoprodukce

Navázat a rozvinout

Značku samotnou jsme nedostali do rukou hned při jejím zrodu. Namísto toho nám ji město svěřilo po několikaleté kampani, která představovala Brňanům strategický dokument očima nejmladších. V brandingu jsme zastánci kontinuity, a proto jsme původní koncept nechtěli shodit ze stolu. Navázali jsme na něj claimem:

Brno roste s námi“

a pro focení vizuálů oslovili stejné děti. Teď už vlastně teenagery.

Vizuál budoucnosti

Zásadní změnu jsme však přinesli v pojetí vizuálního stylu. „Tvrdou“ brněnskou červenou doplnily svěží barevné přechody spojené s jednotlivými tématy strategie a hlavní hrdinové kampaně se oděli do lehce futuristického hávu. Výsledek působí odlehčeně, moderně a skvěle ladí s vizionářským positioningem značky.

Hravé logo? Ano, prosím

Aktualizovali jsme i logotyp. Jednoduchá typografická podoba zůstala, původní těžkopádný font ale nahradilo hravé písmo města Brna s takzvanými „skákavými“ číslicemi. Ty nám navíc dovolily organicky provázat logo s call-to-action: „Tvořte se námi město pro příští generace“. Celek tak působí kompaktně
a čistě funkcionalisticky.  

Vše v novém hávu

Námi připravená identita značky umožnila sjednotit všechny komunikační výstupy. Nový vizuál a komunikační styl tak oživil mimo jiné například prezentace, dárkové předměty i design samotných strategických dokumentů a brožur. Vidět ji ovšem můžete i na Pohořelci, kde jsme vytvořili více než 12metrovou plachtu.

Příslovečnou vlajkovou lodí brandu byl pak návrh nové webové stránky, který efektivně využívá
i video a naše mladé hrdiny pasuje do role průvodců strategií.