Zavolejte nám

Malá velká evoluce značky MUNI

S některými značkami jste tak dlouho, že slovo „lovebrand“ pro vás dostane úplně nový rozměr. A přesně to je i případ Media Age a Masarykovy univerzity (MUNI). K refreshi její náborové kampaně jsme proto přistoupili s maximální láskou i pokorou. A na výsledku je to vidět.

Nejdřív varování. Tentokrát musíme začít stručným historickým exkurzem. S MUNI jsme to totiž poprvé dali dohromady už před šesti lety. Univerzita měla za sebou dlouhé období propadů v počtu přihlášek a my to navrhli řešit novou brandovou komunikací plnou výzev, emocí a odhodlání. #MUNIchallenge fungovala skvěle a studenti se hlásili. Letos ale přišel čas dát kampani novou energii. A co si budem – měnit něco, co vlastně pořád šlape, je delikátní záležitost.

Služby:

  • Analýza trhu
  • Strategie značky
  • Marketingová strategie
  • Mediální strategie
  • Tvorba značky
  • Kreativní a kampaňové koncepty
  • Grafický design
  • Fotoprodukce
  • Videoprodukce
  • Nákup a správa médií

Apage rebrand!

V práci pro značky se držíme důležité zásady. Vždycky, když nám přijde na mysl slovo „rebrand“, štípneme se a dobře si to rozmyslíme. Nejinak tomu bylo u Masarykovy univerzity. Po pěti letech s #MUNIchallenge jsme u nás i u klienta cítili mírnou únavu materiálu. Rebrand se vznášel v éteru.

Data a dotazování mezi uchazeči nám ale jasně ukázaly, že základy, na kterých kampaň stála, jsou solidní. Takže ne rebrand, ale refresh. Ponořili jsme se proto do analýzy tolikrát skloňované Gen Z a přišli s návrhem. Namísto výzvy a náročnosti zdůrazníme v komunikaci autenticitu, otevřenost i univerzitní komunitu a ještě více zapojíme reálné studenty. Hle! Měli jsme #TvářeMUNI.

Změna komunikace MUNI

Positioning? Držíme

Pozici MUNI jako značky jsme vůbec neměnili. Dál Masarykovu univerzitu prezentujeme uchazečům jako prestižní a moderní školu. Jen k tomu dodáváme, že je to i škola přátelská, která si svých studentů váží. To podtrhuje i nový claim „Tváří MUNI jsi ty“.  

Z ateliéru ven

Drobná a promyšlená úprava positioningu vedla k velkým změnám ve vizualitě. Autenticitu kampaně jsme podpořili mimo jiné i přesunem focení našich studentů z ateliérů do reálných lokací. Díky tomu můžeme uchazečům ukázat vše, co je na univerzitě skutečně zajímá. Moderní zázemí, atraktivní prostory i místa pro trávení volného času. Nejen prostředí školy, ale i samotné Brno jakožto lákavé studentské město začaly hrát v komunikaci mnohem významnější roli než dříve.

MUNI v pohybu

Orientace na digitální kanály a sociální sítě nás vedla k intenzivnějšímu zapojení animovaných formátů. Na uchazeče tak kromě klasických statických bannerů cílíme i řadou GIFů a krátkých videí. Díky tomu se nám daří lépe přilákat pozornost v reklamou přeplněném online prostoru.

Spot that hit the spot

Už tradičně k náborovce patří i minutový hero spot a plejáda kratších video-formátů. A právě video možná nejlépe ilustruje posun ve značkové komunikaci MUNI. Vážný, silně motivační tón vystřídala dynamika a uvolněnost. Univerzita má najednou mnohem mladistvější drajv.

Behind the Scenes

Podej si přihlášku

Od studentů pro studenty

Největší radost nám ale dělá nadšení studentů a fakultních tváří, kteří se na kampani MUNI podílí. Tentokrát vytvořili skutečně semknutou komunitu, produkují skvělý obsah na sociální sítě, a navíc se účastní i univerzitních eventů. Uchazeči se tak ve finále baví na dnech otevřených dveří se stejnými lidmi, které viděli v reklamě. A sílu tohoto komba není radno podceňovat.

Tvář MUNI jsi ty!