Zavolejte nám

Vtip v reklamě úřadu? Takový eeeeeexperiment

Přiznejme si to. Kampaní veřejné správy, které by hýřily nadsázkou a humorem, je jako šafránu. Nám se ale poštěstilo narazit na klienta, který se do toho nebál šlápnout. V reklamách na aplikaci eRecept Státního ústavu pro kontrolu léčiv jsme tak mohli popustit uzdu fantazii.

Služba eRecept je tu s námi už nějakou dobu. Právě díky ní nám může doktor poslat předpis na léky třeba SMSkou anebo do mobilní či webové aplikace. Tu si však doposud nainstalovalo jen pár nadšenců. My jsme dostali za úkol počet uživatelů aplikace zvýšit.

Služby:

  • Analýza trhu
  • Marketingová strategie
  • Idea Making
  • Kreativní a kampaňové koncepty
  • Copywriting
  • Grafický design
  • Fotoprodukce
  • Videoprodukce

Pomoc pro všechny zapomětlivé

Komunikaci jsme postavili na univerzálním citoslovci všech zapomnětlivců. Znáte to. Někdo se vás na něco zeptá, vy nevíte a na rty se přitom vyloudí táhlé „eeeeee“. Třeba u doktora, když se dotáže na dlouhodobě užívané léky. A přesně v takových situacích je tu pro vás eRecept s funkcí lékový záznam a historií všech vašich předpisů. Takže už žádné tápání, žádné „eeeeee“, ale rychlá a jistá odpověď.

Základem kampaně se tak stal claim eeeeeeRecept vám vždy odpoví. Několikanásobně zopakované „e“ jsme přitom zakroutili do otazníku a vytvořili výrazný a dobře zapamatovatelný grafický symbol, který se proplétal všemi formáty.

Variabilita vládne

Síla nosné myšlenky kampaně se projevila zejména v aplikaci na jednotlivé služby eReceptu.

·         Co bere vaše dítě na alergii? eeeeeeRecept vám odpoví.

·         Musíte ještě doplácet na léky? eeeeeeRecept to hlídá.

·         Kde máte poukaz na nové brýle? eeeeeeRecept vám pomůže.

Díky variabilitě celého konceptu jsme tak byli schopni snadno a přirozeně pokrýt všechna důležitá témata i cílové skupiny, na které se chtěl klient zaměřit.

Zrozena pro video

Koncept skvěle zafungoval i v audio-vizuálním zpracování. Připravili jsme tři třicetisekundové spoty pro klasické televizní vysílání i LCD obrazovky v čekárnách. V hlavní roli senioři a sendvičová generace, reálné životní situace, aplikace eRecept a táhlé „eeeeee“, které se proměnilo v de facto zvukové logo služby.

Nekompromisní důraz jsme přitom kladli na přítomnost značkových symbolů eReceptu v co největší části stopáže jednotlivých reklam. Významně jsme tak podpořili vybavení služby u potenciálních uživatelů a navýšili výsledky vyhledávání a organickou návštěvnost na portálu aplikace.

eRecept nám pomůže

eRecept hlídá i limity doplatků za léky

Funkční na internetu

Televizní a OOH kampaň jsme doplnili silnou komunikací na internetu. A i tady naše „eeeeee“ prokázalo svou sílu. Klasické bannery, animace, stories, posty i carousely díky němu ožily, přilákaly pozornost našeho publika a přiměly lidi aplikaci si stáhnout.